onsdag 1 januari 2020

Personliga och ekonomiska mål Januari 2020

JANUARI
Promenader minst 5 dagar per vecka (behöver inte vara långa, bara jag kommer ut varje dag.

Öka takten under promenaden 3 gånger i veckan och köra en variant på HIIT som innebär 60 min snabb gång följt av 90 min vanlig takt, upprepas 4 ggr

Mitt träningsprogram som jag fått av sjukgymnasten 3 ggr/vecka. Varva program 1-2-3

Jag äter ALP (den kost jag valt att föja) med tillägg. Jag tar vitaminer och tillskott enligt mitt protokoll tills dom är slut men fyller inte på. 

Köpstopp - eller i alla fall nästan för jag tror inte att jag helt klarar det. Men varje utgift ska granskas och utvärderas för att verkligen veta om det skapar värde.

Vi sparar 25000 kr (varje månad)

Våra utgifter per månad understiger 25000 kr (ej inträknat utgifter för gården och stora utgifter för resor och presenter till barnen som vi har ett speciellt sparande för)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar